Esileht/Kasutaja tingimused
Kasutaja tingimused 2017-11-27T14:51:33+00:00

Autodetailing.ee e-poe müügitingimused

 

1.ÜLDSÄTTED

1.1.  Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna Autodetailing.ee (edaspidi Autodetailing e-pood) omanik OÜ Lemman Varahaldus vahel Autodetailing e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.  Autodetailingul on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.autodetailing.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja Autodetailingu õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.3.  Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4.  Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

 

2.TELLIMUSE ESITAMINE

2.1.  Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.

2.2.  Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.

2.3.  Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest Autodetailingu poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.4.  Pärast kauba eest tasumist, tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.5.  Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Autodetailing kliendile e-kirjaga kinnituse. Kui kinnitus e-kirja ei laeku, palume võtta ühendust klienditoega klient@autodetailing.ee või helistada numbril 56484948 E-R 8:30 – 17:00.

2.6. Arve saadetakse koos kaubaga.

2.7.  Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest OÜ Lemman Varahalduse arvelduskontole.

 

3.KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED, AUTODETAILINGU EELISED

3.1.  Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad 20%-list käibemaksu.

3.2.  Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi vastavas maksekeskkonnas. Autodetailingul puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.3.  Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt tarnetingimustele.

3.4. Makse sooritamiseks tuleb kliendil tellimuse vormistamise leheküljel valida maksekeskuse pangalink.

3.4.1. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

 

4.KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1    Kaupa saab tellida Omniva pakiautomaati, Omniva postkontorisse või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

4.2. E-poe tellimusi käsitletakse tööpäeviti kell 8.30 kuni 18.00. Laupäeval ja pühapäeval ning riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse järgneval tööpäeval.

4.3.  Kauba kättesaamine pakiautomaadist

4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Juhul kui tellimuse maksumus ületab 59 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

4.3.2. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega numbrile, mille klient sisestas ostusooritamise hetkel. SMS sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

4.3.3. Autodetailing ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Autodetailingust mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

4.3.4. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb Autodetailing, et klient on tellimusest loobunud ning Autodetailing tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.4.  Kauba kättesaamine kulleriga

4.4.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Juhul kui tellimuse maksumus ületab 59 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

4.4.2. Esmaspäevast neljapäevani ostetud kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile ostu sooritamisele ülejärgneval päeval ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Reedest pühapäevani ostetud kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile hiljemalt ülejärgneval tööpäeval ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

4.4.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul, kui kauba kättetoimetamine ebaõnnestub kullerist sõltumatutel põhjustel kahel järjestikusel korral, tuuakse kaup tagasi kullerfirma terminali. Sellisel juhul on ostjal võimalik võtta ühendust kulleriga 14 päeva jooksul ja paluda saata kaup uuesti kullerteenuse vahendusel ostja poolt märgitud kättesaamisaadressile. Kui eeltoodud katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb Autodetailing, et klient on tellimusest loobunud, kohaldub käesolevas lepingus kauba Autodetailingust kättesaamisele sätestatu ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul kauba  laekumisest samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.5. Kauba kontroll

4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Autodetailingul õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada Autodetailing klienditeenindust 56484948 või klient@autodetailing.ee.

4.5.3. Autodetailing vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

 

5.KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1.  Autodetailing kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Autodetailing ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.

5.2.  Autodetailingul puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.

5.3.  Autodetailing jätab endale õiguse saata kliendi e-maili aadressile ning mobiilinumbrile infot enda ja koostöö partnerite toodete ja pakkumiste kohta. Kliendil on õigus nõuda enda andmete kustutamist Autodetailingu andmebaasist.

 

6.KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

6.1.  Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 7).

6.2.  Kauba tagastamiseks peab klient täitma toodete tagastusavalduse ning edastama selle koos kaubaga pakiautomaadi kaudu ning kasutama unikaalset TAGASTUSkoodi või kullerteenuse puhul võta ühendust klienditoega tel 56484948 või klient@autodetailing.ee.

Tagastusavalduse vormi leiab siit: tagastusavaldus

6.3.  Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba Autodetailingule hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

6.4.  Kui ostetud toode mistahes põhjusel ei sobi, on õigus toode tagastada Omniva pakiautomaati või kulleriga 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovitab tagastada, saata tagasi ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaal-pakendis.

6.5.  Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab Autodetailing kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest Autodetailingule. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

6.6.  Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on Autodetailingul õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

 

7.PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

7.1.  OÜ Lemman Varahaldus vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele, pretensioonide esitamise aeg on eraisikul 2 aastat ja juriidilistel isikutel 6 kuud arvates toodete üleandmise hetkest.

7.2.  Kliendil tuleb esitada pretensioon e-posti teel aadressile klient@autodetailing.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

7.3.  OÜ Lemman Varahaldus ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida OÜ Lemman Varahaldus ei saanud mõjutada ning mille saabumist OÜ Lemman Varahaldus ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

7.4.  Autodetailing ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest sh kui viivitus tuleneb kiendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest.

7.5.  Autodetailingu ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju maakohtusse. Kohtualluvuse kokkulepe on sõlmitud mh juhuks, kui ostja asub pärast kokkuleppe sõlmimist elama välisriiki või kui viib sinna üle oma tegevuskoha või asukoha või kui tema tegevus-, elu- või asukoht ei ole hagi esitamise ajal teada.

 

8.MÜÜGIGARANTII

8.1. Teenuse osutaja ei anna kauba/toodetega seonduvaid garantiisid.

8.2. Teenuse osutaja vahendab müüdavale kaubale tootja garantiid.

8.3. Toote garantii täpsemate tingimustega tuleb Teenuse kasutajal tutvuda vastava toote tootja lehelt.

8.4. Teenuse osutaja ei vastuta mistahes tootja poolsete garantiitingimuste muutmiste eest.

8.5. Garantiiaeg hakkab kehtima alates asja üleandmisest ostjale ja kehtib kuni kauba tootja poolt määratud perioodini.

8.6. Tootja poolt kaubale antud garantiiaja vältel võib Teenuse kasutaja (tarbija) esitada Teenuse osutajale pretensiooni kauba sihtotstarbelist kasutamist või säilitamist takistavate asjaolude kohta, mis on põhjustatud kauba kvaliteedi puudustest. Tarbija pretensiooni lahendamine toimub vastavalt kehtivatele õigusaktidele.