Esileht/Kauba kohaletoimetamine
Kauba kohaletoimetamine 2017-12-29T08:25:24+00:00

KAUBA KOHALETOIMETAMINE

Kaupa saab tellida Omniva pakiautomaati, Smartposti pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades. E-poe tellimusi käsitletakse tööpäeviti kell 8.30 kuni 16.00. Laupäeval ja pühapäeval ning riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse järgneval tööpäeval.

Juhul kui tellimuse maksumus ületab 59 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

Kauba maksimaalne tarneaeg kuni 3 tööpäeva.

 

Tellin kaubad SmartPOSTi/Omniva pakiautomaati

SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati tellides lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu 2.90 €.

Ostud alates 59 € toimetame pakiautomaati kohale tasuta.

Pakiautomaati kohale jõuab esmaspäevast reedeni enne kl 16.00 ostetud kaup ostu sooritamisele järgneval päeval, laupäevast pühapäevani ostetud kaup hiljemalt järgneval teisipäeval.

Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitab Klienti SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekood. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundliult ekraanilt.

TÄHELEPANU! Märkige tellimusele kindlasti õige telefoninumber ja e-mail, kuna kõik informatsioon tellimuse kohta saadetakse just nendele andmetele.

Juhul, kui klient ei võta kaupa 7 päeva jooksul pakiautomaadist välja, loetakse klient lepingust taganenuks. Väljavõtmata tellimuste ostusumma koos postikuluga tagastame viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

 

Kasutan Omniva kullerteenust

Valides kauba kohaletoimetamiseks Omniva kullerteenuse, lisandub tellimusele kohaletoimetamise tasu 4.90 €. Kõik ostud alates 99 € toimetame kulleriga kohale tasuta.

Kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile.

Esmaspäevast reedeni enne kl 16.00 ostetud kaubad tarnitakse kohale ostu sooritamisele järgneval tööpäeval ajavahemikus kell 9.00-21.00. Laupäevast pühapäevani ostetud kaup jõuab kohale hiljemalt järgneval teisipäeval.

Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller Kliendiga enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.

Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul, kui kauba kättetoimetamine ebaõnnestub kullerist sõltumatutel põhjustel kahel järjestikusel korral, tuuakse kaup tagasi kullerfirma terminali. Sellisel juhul on ostjal võimalik võtta ühendust kulleriga 14 päeva jooksul ja paluda saata kaup uuesti kullerteenuse vahendusel ostja poolt märgitud kättesaamisaadressile. Kui eeltoodud katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb Autodetailing.ee, et klient on tellimusest loobunud, kohaldub käesolevas lepingus kauba Autodetailingust.ee kättesaamisele sätestatu ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul kauba  laekumisest samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.