KKK 2017-11-27T20:12:48+00:00

OSTMINE JA MAKSMINE

Kuidas osta Autodetailingust?

Ostes vali esmalt e-poest välja sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Et ostuprotsess oleks ladusam ja kiirem on võimalik osta ka sisselogimata.

Tasumisel vali tarneviis, sisesta vajalikud andmed ning maksa kauba eest pangalingi kaudu või krediitkaardiga.

Peale tasumist vajuta kindlasti nuppu “tagasi kaupmehe juurde”.

Pärast ostu saabub sisestatud e-mailile kinnitus e-mail.

 

Kas ostmiseks on vaja sisse logida?

Ei. Ostmisel ei ole vaja sisse logida, küll soovitame seda teha, sest näete sealt ostude ajalugu ja muuta kontaktandmeid.

 

Kas hinnad on käibemaksuga või ilma?

Kõik Autodetailing.ee olevad hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu.

 

Kuidas saan ostude eest tasuda?

Tooteid saad mugavalt osta järgmiste pangalinkidega: Swedbank, SEB Pank, Danske Pank ja LHV Pank läbi Maksekeskuse

NB! Makse teostamine toimub väljaspool Autodetailingu ostukeskkonda vastava panga turvalises maksekeskkonnas. Autodetailingul puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele!

 

Kas ostmine on turvaline?

Jah, väga. Autodetailing e-poes tehtavate ostude makseandmed on alati kaitstud SSL turbega ja kanded toimuvad teenusepakkuja kaitstud serverites.

NB! Makse teostamine toimub väljaspool Autodetailingu ostukeskkonda vastava panga turvalises maksekeskkonnas. Autodetailingul puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele!

 

Tasusin kauba eest ent kinnitus e-maili ei ole laekunud?

Palume sellest anda teada meie klienditeenindusele klient@autodetailing.ee või helistada numbril 56484948.

 

Kas on võimalik tasuda arvega?

Kahjuks mitte.

 

TARNEGA SEOTUD KÜSIMUSED

Palju maksavad erinevad tarneviisid?

Omniva pakiautomaat või postkontor – 2.90€

Kuller – 4.90€

NB! Ostud alates 59 € toimetame sinuni TASUTA!

 

Kuhu saan kaubad tellida?

Tellitud kauba võid tellida ka kõige kaugemasse Eesti nurka. Kanalitena pakume pakiautomaate ja kullerit.

 

Kui kiiresti jõuavad tooted minuni?

Pakiautomaati tellides esmaspäevast reedeni enne kl 16.00 ostetud kaubad postitatakse hiljemalt sama päeva õhtul ja kaubad jõuavad Sinuni järgmise päeva jooksul

Nädalavahetusel (laupäevast pühapäevani) ostetud kaup positatakse hiljemalt esmaspäeva õhtuks. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitame Sind SMS-teatega.

Kulleriga toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile. Esmaspäevast reedeni ostetud kaubad tarnitakse kohale ostu sooritamisele järgneval päeval ajavahemikus kell 9.00-21.00.

Nädalavahetusel (laupäevast pühapäevani) ostetud kaup jõuab hiljemalt teisipäeval. Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller Sinuga enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.

 

Mille alusel kaubad kättesaamisel väljastatakse?

Omniva pakiautomaati tellides saadetakse Sinu mobiilile unikaalne uksekood. Pakiautomaadi ekraanilt leiad juhised koodi sisestamiseks ja ukse avamiseks.

Kullerteenuse puhul tuleks esitada kauba kättesaamisel isikuttõendav dokument: ID kaart, juhiluba või pass.

 

Mis juhtub, kui ma ei saa kaubale kohe järgi minna?

Juhul kui Sa ei võta kaupa pakiautomaadist või postkontorist vastu 7 kalendripäeva jooksul, loetakse leping tühiseks.

Seejärel tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu sooritasid.

 

KAUBA TAGASTAMINE JA VAHETUS

Kas e-poest ostetud kaupa saab tagastada?

Jah. Sul on õigus loobuda e-poest ostetud kaubast 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, ka juhul kui tegemist ei ole vigase kaubaga.

NB! Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata.

 

Kuidas saan kaupa tagastada?

Lae alla Autodetailing tagastusleht.

Täida välja prinditud tagastusleht ja lisa see tagastatavasse pakki VÕI täida digitaalselt, lisa manusena ja saada e-maili teel klient@autodetailing.ee.

Toimeta tagastatav kaup:

Omniva pakiautomaadi kaudu tagastamiseks vii toode pakiautomaati, vali menüüst kauba tagastus ja sisesta SMS-iga saadud TAGASTUSkood. Omniva pakiautomaatide asukohad leiad SIIT.

SmartPOST pakiautomaadi kaudu tagastamiseks vii toode pakiautomaati, vali menüüst kauba tagastus ja sisesta SMS-iga saadud uksekood, millega ka kauba kätte said. SmartPOST pakiautomaatide asukohad leiad SIIT

Juhul kui tellisid toote kulleriga koju, võta ühendust Autodetailing klienditoega klient@autodetailing.ee kuhu edasta oma tellimuse kood ja kontaktandmed.

Kus saan tutvuda Autodetailing e-poe tingimustega?

Autodetailing e-poe kasutustingimused leiad SIIT.

 

Mida pean tegema kui on tekkinud mure või pretensioon?

Pretensiooni või mure tekkimisel palume lahenduse saamiseks pöörduda klienditeeninduse poole klient@autodetailing.ee või helistada numbril 56484948.

 

MINU KONTO

Unustasin oma salasõna. Kuidas pean edasi toimima?

Suundu pealehelt “Minu konto” alla ja vajuta “Unustasin parooli” linki. Sisestage lahtrisse enda konto e-posti aadress, millega varasemalt konto tegite ning vajutage nuppu “Kinnita”.

Saadame sisestatud e-posti aadressile uue salasõna.

 

Kuidas saan vahetada oma parooli?

Suundu pealehelt “Minu konto” alla ja vajuta “kontaktandmed” linki.

Sisestage lahtrisse esmalt kehtiv parool.

Seejärel sisestage uus parool.

Vigade vältimiseks sisestage uus parool teist korda.

Vajutage nuppu “Kinnita” ja sinu parool on edukalt vahetatud!

 

Kuidas saan oma aadressi, salasõna, e-maili seadeid jms muuta?

Logi sisse Autodetailing.ee lehele ning vajuta seejärel suundu pealehelt “Minu konto” alla.

 

SOODUSTUSED JA KAMPAANIAD

Kuidas sooduskoodi kasutada?

Esmalt sisene ostukorvi ja seejärel tee soodustuse rakendamiseks linnuke väljale “Sisesta sooduskood”, sisesta unikaalne kood ning vajuta nupule “Rakenda”.

NB! Kõik sisestatud tähed, suured ja väiksed, peavad olema 100% vastavuses.​

 

PRETENSIOONID

Mida pean tegema kui on tekkinud mure või pretensioon?

Pretensiooni või mure tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeeninduse poole pöörduda klient@autodetailing.ee või helistada 56484948.

 

Avastasin, et toode on riknenud/defektne/või ei vasta tellitule. Kuidas edasi?

Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid või katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Autodetailing.ee klienditeenindust.

Toodete kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mitte tellitud tooted koheselt tagastada kullerile.